😉 tu sa dozvieš všetko čo len chceš 😉 teda skoro všetko 😉 ak ti tu niečo chýba, napíš mi na latryna@azet.sk 😉

25. 8. 2011

Infarktový mail



Manželský pár sa rozhodne na chvíľu uniknúť tuhej zime a stráviť týždeň na juhu pri mori. Z pracovných dôvodov sa stane, že manželka môze odletieť až o deň neskôr, manžel však odletí podľa plánu. Po príchode sa ubytuje v hotelovej izbe, vytiahne svoj laptop a ihneď posiela mail svojej manželke. Stane sa mu však hlúpa chyba : pri zadávaní e-mailovej adresy vynechá jedno písmeno a mail sa tak dostane do e-mailovej schránky jednej vdovy, ktorá nedávno svojho muža pochovala. 
Vdova si prezerá v počítači poštu, či jej neprišli nejaké sústrastné vyjadrenia od priateľov alebo známych. Vo chvíli, ked jej syn vstúpil do izby, vdova už ležala v bezvedomí na zemi ...
 
Syn pozrie na monitor počítača a číta:
Komu : Mojej opustenej manželke
Od : Tvojho muža, ktorý odišiel skôr
Vec : Dorazil som
Text : Moja najdrahšia, práve som v poriadku došiel. Už som sa tu celkom zabýval a vidím, že je všetko pripravené na Tvoj zajtrajší príchod. Želám Ti šťastnú cestu a čakám Ťa. Ľúbim Ťa, Tvoj manžel.
P.S. Je tu čertovsky horúco!!!!
😁
 
Pri odosielaní mailu treba dávať pozor, aby bola adresa napísaná správne, teda nesmieme zabudnúť napríklad na bodky/tečky, ktoré sú v mailovej adrese veľmi dôležité!
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára