- Horúca linka pre výpočtovú techniku:
- Sekretářka: Říkáte tedy, že nemám v přístupovém hesle používat velká písmena, je to tak?
- Hotline: Přesně.
- Sekretářka: A číslice mám psát taky malé?
- 😁
- Klient: Nedaří se mi spustit váš CD-ROM angličtiny.
- Hotline: Vložte CD do jednotky... spustilo se to?
- Klient: Ne!
- Hotline: Tak zadejte "Start"
- Klient: Ne, nefunguje to, nic se neděje...
- Hotline: Uf, jaký používáte operační systém?
- Klient: To jako chcete vědět, jakou mám značku hi-fi věže?
- 😁
- Klient: Dobry den, nedaří se mi k vám připojit
- Hotline: Dobře, hned to zařídíme, ze všeho nejdřív bych potřeboval vědět, jestli jste v 3-1, 95, 98 nebo v Linuxu.
- Klient: Ne, pane, jsem v Brně, 602 00
- 😁
- Sekretářka: Mám takový problém s Windows...
- Hotline: Co mate na monitoru?
- Sekretářka: Eee... květináče.
- Hotline: Ne, chtěl jsem říct - co je tam napsáno?
- Sekretářka: A jo tak...no...Sony!
- 😁
- Klient: Zrovna se přihlašuji na vaší stránku, ale nerozumím tam úplně všemu...
- Hotline: Dobře, podíváme se na to spolu.
- Klient: Chce po mě, abych zadal údaje o městě, ze kterého volám, telefonní číslo. Co tam mám napsat?
- Hotline: Zadáte telefonní číslo místa, odkud se přihlašujete... Asi od vás z domu, ne?
- Klient: Dobře... Už to je... A teď se mi to ptá na nějaké město...
- Hotline: Zadejte název města, odkud voláte.
- Klient: Takže tam mam napsat moje město...
- Hotline: Ano...
- Klient: Už to je... A teď se to ptá na poštovní směrovací číslo...
- Hotline: ...
- Klient: Haló??? Co tam mám dát?
- Hotline: Vaše poštovní směrovací číslo!
- Klient: Promiňte mi, jestli vás otravuji, ale víte, já se v informatice moc nevyznám...
- 😁
Klient: Zaseklo se mi pécéčko... hlásí mi to chybu "message not found" (s příšernou, nesrozumitelnou výslovností)
Hotline: Uf, můžete mi prosím hláskovat tu chybovou hlášku?
Klient: Jasně! M jako mamka, E jako airbag...
Hotline: Hahahaha!
Klient: To se smějete mně?
😁
- Klient: Nemůžu najít, kam jsem nainstaloval váš produkt.
- Hotline: Klikněte dvakrát na Pracovní místo, prosím.
- Klient: A kde to má jako být?
- Hotline: Máte na monitoru ikonu "Pracovní místo"?
- Klient: Tomu vůbec nerozumím, proč mi vykládáte o pracovním místě?
- Hotline: Vy nemate žádné pracovní místo?
- Klient: Ne, milý pane, já už jsem v důchodu!
- 😁
- Hotline: Pane, zadejte CONTROL ALT DEL.
- Klient: A jo, tohle znám (v pozadí je slyšet: klik klik klik klik...)
- Hotline: Co se děje na monitoru?
- Klient: No nic...
- Hotline: Zkuste to znovu: CONTROL ALT DEL.
- Klient: (klik klik klik klik klik...)
- Hotline: A teď?
- Klient: Pořád nic...
- Hotline: Jak přesně zadáváte tenhle příkaz?
- Klient: No, stisknu klávesy C, O, N, T, R, O, L a potom A, L, T potom I D , E a nakonec L.
Asi má byt CONTROL s K, ne? - 😁
- Klient: Pořád mi to ukazuje, že je špatné jméno uživatele nebo heslo.
- Hotline: Zavřete prosím okno, pane.
- Klient: No jo, to je pravda, venku je opravdu dost hluk...
- 😁
- Klient: Dobry den, můj syn se u vás zaregistroval a já nemám jeho přístupové heslo, abych se připojil... je mu 13 let... a já bych se taky rád podíval na Internet. (Po ověření osobních údajů...)
- Hotline: Ano, pane, zapište si prosím své přístupové heslo: D, O, R ... (musí hláskovat, mrtvý smíchem...) D,O, R, I, T, I
- Klient: Grrr! Zatracený spratek! Hned jak přijde, dostane pár facek!!!
- 😁
- Klient: Dobrý den, moje Nescafe nefunguje...
- Hotline: Eee ... je mi líto, paní, ale my neděláme podporu kuchyňských spotřebičů...
- Klient: Ne, ne!!! To je Nescafe na Internet...
- Hotline: (???)... Jak??? ... Nechtěla jste náhodou říct Netscape???
- Klient: Ano, to je ono! Netscape... Nescafe... vždyť je to totéž...
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára