😉 tu sa dozvieš všetko čo len chceš 😉 teda skoro všetko 😉 ak ti tu niečo chýba, napíš mi na latryna@azet.sk 😉

9. 3. 2010

Henry Lee Lucas

 
  

 
Ako chlapec bol desať rokov na psychiatrii za to, že pobodal matku - prostitútku.
Keď ho prepúšťali, varoval, že bude zabíjať. Priznal sa k 300 vraždám v 60. a 70. rokoch, dokázať sa mu podarilo len jednu. Vtedajší texaský guvernér George Bush mu trest smrti zmenil na doživotný.
S komplicom Ottisom Toolom majú na svedomí 12 obetí (a podozrenie z účasti na 157 ďalších vraždách!). Zomrel vo väzení na infarkt.
 

O tom, ako ho bila matka:
"Keď chcú ľudia niekoho trestať, berú si palicu alebo niečo také. Tá, keď mi chcela dať výprask, zašla si pre násadu od metly a potom ste ten vercajch mohli rovno vyhodiť."

Povedal o svojej prvej vražde:
"Ja som ju nechcel zabiť. Neviem, či som to bol ja. Ona bola prvá a najhoršia, mal som fakt problémy sa z toho dostať."

Na otázku, prečo zabil stopárku:
"Musel som zastaviť. Začal som ju škrtiť, pokiaľ nebolo po nej. Ešte raz som ju znásilnil, potom som ju vytiahol z auta a zhodil dole do kanála."
(zdroj:sme.sk,adam.cas.sk)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára