😉 tu sa dozvieš všetko čo len chceš 😉 teda skoro všetko 😉 ak ti tu niečo chýba, napíš mi na latryna@azet.sk 😉

30. 8. 2010

Masaker v DNV 1

 


Masaker v Devínskej Novej Vsi !! 

V pondelok 30.08. 2010 cca od 10 hodiny sa u nás v Devínskej Novej Vsi strieľalo, mestská časť bola hermeticky uzavretá, von sa dalo dostať jedine po precíznej kontrole - dnu nepúšťali nikoho. Info priebežne doplňujem...
Obyvatelia boli upozornení, aby nevychádzali z domov a bytov... Čo sa deje? Nejaký magor tu na sídlisku zastrelil 6 ľudí a 14 ľudí je zranených! To sú len nepresné informácie, ale ak sa chcete dozvedieť viac, sledujte správy v telke...Zatiaľ viem len toľko...S dcérou sme boli doma, manžel bol v práci - a ja som netušila, či sa dostane v poriadku domov... Neskôr doplním nové informácie...
 
A najnovšie info:
Asi 50 ročný muž, ozbrojený nelegálne držaným samopalom a dvomi gulovými zbraňami a nábojmi vystrieľal v byte panelového domu na ul. J. Smreka celú rodinu : 3 ženy + 1 muža, 1 chlapca a ďalšieho muža patriaceho do tejto rodiny zastrelil pri vchodovej bráne tohto domu. To už v Devínskej Novej Vsi boli kukláči, policajti a záchranári. Muž sa pokúsil utiecť a pri tom bezhlavo strieľal na ulici okolo seba tak, že postrelil niekoľko okoloidúcich ľudí, rozstrielal napríklad okná na autách, okná na panelákoch a zasiahol pritom aj zasahujúceho policajta do hlavy. Muž sa napokon sám zastrelil. Celkove zavraždil 6 ľudí, zranil 14 osôb, z toho je 9 ľudí v nemocnici. Samozrejme, okolnosti prípadu sa budú vyšetrovať.
Minimálne jedna guľka zasiahla aj mladíka na 8. poschodí na ulici P. Horova 12, ktorý išiel pozrieť na balkón čo sa deje, keď ho z ulice, z rohu domu oproti trafil strieľajúci útočník. Redaktorka Pravdy, ktorá sa bola v dome pozrieť, videla krv tiahnucu sa z ôsmeho až po šieste poschodie, kde sa postrelený Andrej snažil nájsť pomoc. Svedčia o tom aj zakrvavené zvončeky na ostatných bytoch. Nikto mu neotvoril, aj zo strachu, veď mnohé okná na ôsmom a siedmom poschodí boli rozstrieľané. Podľa svedkov napokon chlapec vyšiel z domu, kde mu zrejme pomohla záchranka.
Jedným zo zranených je aj trojročný chlapec, našťastie obišiel len s postrelených uchom. "Išiel som zo zdravotného strediska s manželkou a synom, sedeli sme v aute, keď sme začuli streľbu, guľky nám rozstrieľali sklo na aute. Strelca som nevidel, všetci sa rozutekali, ani ja som sa vôbec neobzeral, schytil som malého a utekali sme sa schovať do obchodu s nábytkom," tvrdil Pavol, otec trojročného chlapca. "Až potom som zistil, že je zranený, chvalabohu, nič vážne sa mu nestalo," dodal.
 

A posledné informácie sú zatiaľ tie, že celkovo je mŕtvych až 8 (vrátane vraha) - neskoršie bola totiž nájdená na svojom balkóne ešte zastrelená žena a zranených je viac ako 20 ľudí...
Okrem toho je záhadné, že jedného zraneného strážia v nemocnici policajti ale prečo, to sa nevie. Povrávalo sa totiž, že útočník nie je sám...
Mali sme teda poriadne rušný deň. Bývam od centra udalostí asi 5 minút cesty pešo a keď som sa dozvedela, čo sa deje, bála som sa, aby sa unikajúci vrah náhodou neobjavil pri našom dome... Okolo 17 hodiny som prechádzala autom miestami, kde sa všetko odohrávalo, stále tam boli natiahnuté policajné pásky, stále tam boli policajné autá, plno reportérov a novinárov a samozrejme plno zvedavcov...
Naša bratislavská časť Devínska Nová Ves sa tak nechvalne dostala do povedomia celého sveta, prípad vysielali spravodajské televízie aj v zahraničí.

(foto: net, TASR)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára