😉 tu sa dozvieš všetko čo len chceš 😉 teda skoro všetko 😉 ak ti tu niečo chýba, napíš mi na latryna@azet.sk 😉

17. 7. 2009

Unikátna operácia

 
 
 

"Raz, keď som bola nakupovať, začula som malé dieťa hovoriť matke, že už verí na skutočné strašidlá, lebo jedno práve vidí. Ja som sa zastavila a povedala mu, že nie som netvor, ale ma postrelili" ...
 
Pred piatimi rokmi utrpela Connie Culp z malého mestečka v americkej Pennsilvánii zranenia na 80-tich percentách tváre. Jej manžel ju postrelil a potom otočil zbraň proti sebe. Guľka jej poškodila nos, líca, vrchnú časť úst a jedno oko. Úplne stratila čuch, nedokázala sama dýchať a mala problémy pri jedení. Ako sama hovorí, musela znášať posmešky ľudí aj to, ako od nej deti utekali preč so slovami: "Ohava, ohava!"
Keď plastický lekár uvidel jej tvár po prvý krát, povedal jej, že si nie je istý, či s jej tvárou niečo dokáže urobiť. No plastický chirurg doktor Risal Djohan sa rozhodol pre unikátnu operáciu. Počas 30-tich operácií jej doktori odobrali kosti z rebier a nôh, aby jej mohli opraviť časti čeluste a lícne kosti. V decembri podstúpila jednu z posledných operácií, kedy jej lekári doslova vymenili tvár. Použili pritom kosti, nervy, svaly a kožu od ženy, ktorá práve umrela.
"Ak má niekto zdeformovanú tvár a nevyzerá pekne ako vy, nesúďte ho, pretože nikdy neviete, čo sa stane vám." Dnes sa Connie snaží začleniť znovu do spoločnosti a túži po živote, aký mala predtým. Prezradila nivonárom aj to, že chce pomáhať zmrzačeným ľuďom po úrazoch a popáleninách, aby ich spoločnosť lepšie chápala a rozumela im.
(zdroj:tv.noviny.sk)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára