😉 tu sa dozvieš všetko čo len chceš 😉 teda skoro všetko 😉 ak ti tu niečo chýba, napíš mi na latryna@azet.sk 😉

17. 12. 2020

Zase poriadny náser!

 

Priatelia, zrejme sa blogová história opakuje! Nie je to tak dávno, čo sme si dosť prácne posťahovali svoje články z končiaceho sa blogu cz sem na blogspot. Ok, všetko šlo "ako po masle" (teda dobre), články spolu so svojimi obrázkami sa nám preniesť podarilo, všetko fungovalo ako treba a boli sme spokojní.
Nedávno som však zistila, že viaceré moje presťahované články "stratili" svoje obrázky! Rovnako to zistili aj iní blogeri. 
Niekomu zmiznuté obrázky nevadia, mne ale áno a poriadne! V podstate mám preč cca 90%, nejaké obrázky tam ostali asi omylom ale neverím, že to vydrží. Presťahované články od roku 2008 až do leta 2020 sú tak skoro všetky "posrané"...
Na obrázkoch som kedysi riadne popracovala, venovala som im kopec voľného času a teraz mám o ne prísť? Tak som sa rozhodla, že chýbajúce obrázky budem postupne doplňovať, niektoré mám uložené v počítači a na externom HD, iné musím prácne zháňať po nete... 
Je korona, máme sedieť doma, nikam nechodiť aby sme sa nenakazili a túto šialenú pandémiu prežili. Nuž, okrem bežných domácich prác sa budem venovať "postihnutým" článkom na blogu. Ak chcem aby bol blog kompletný, tak to urobiť musím, iné mi neostáva. 
Všetkým vám prajem samé pohodové dni v dobrom zdraví a s minimálnym blogovým problémom !

20 komentárov:

  1. Tak ti přeji, aby se ti povedlo dát všechny obrázky na své místo. Už jsem toto četla i u jiných blogerů, já ale obrázky do starých článků přidávat nebudu, nechám to tak...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moja, postupne sa s tým pohrám a snáď do konca budúceho roku budem hotová. 🌞

      Odstrániť
  2. Vierko, nevím, co na to říct. Tedy vím, ale tady se to psát nedá. O tom, že obrázky zmizely, jsem už četla na pár blozích, ale já naivka jsem si myslela, že to je nějaký výpadek a pak to "naskočí" samo. Je vidět, že jak byli blogeři nespokojeni na blogu.cz, ani tady to nebude růžové. Zítra budou dva týdny, co jsem svůj nový blog pustila do světa, ale tato nastalá situace optimismu nepřidá a těm, co na blogu záleží (a těch bude většina) to bere vítr z plachet. Ty máš moc hezký blog a těch obrázků taky hodně, bude to fuška. Přeji ti hodně sil, Vierko. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani, tiež som si myslela, že je to len dočasná strata ale vyzerá to tak, že je to trvalé. Proste, ten prenos článkov nebol dokonalý. Ešte že sa netratia obrázky z článkov, ktoré sme pridávali už ako "blogspoteri"! To by bol už riadny a totálny náser! 😉

      Odstrániť
  3. U některých článků z retro vzpomínání mě to fakt nadzvedlo, protože bez obrázků nedávají smysl. Byly to malé obrázky přidávané přímo do textu a teď prd. Byla by to dost šílená práce asi bych stejně všechno nedohledala. Z blogu někdo odešel dobrovolně, ostatním už nic nezbývalo, tak doufám, že se všechno ustálí, ale obrázky nám už zřejmě nikdo nevrátí. Zdravím ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano Evka, niektoré články potrebujú aj faktické obrázky, tie ilustračné nie je to "pravé orechové". Aspoň teda u mňa. Ešteže mám v zálohe skoro všetky obrázky ktoré som mala v tých "postihunutých" článkoch. Naviac, stále je možnosť dostať sa na blog cz a stade si obrázky posťahovať - je to síce prácne a zdĺhavé ale aspoň sa počas pandémie nebudem doma nudiť ...😉

      Odstrániť
  4. Fukčarinka- to je tedy k vzteku Věrko. Já nechala vše na starém blogu,pár fotek jsem si stáhla,tak uvidím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vieš, že som myslela že ma z toho načisto porazí!!! Ale nič nie je dokonalé, takže buď to človek akceptuje alebo sa vzbúri a opravuje, prerába, dorába, vylepšuje - a to sa týka mňa. Na starom blogu som mala vysokú návštevnosť a tak svojich čitateľov nesklamem a obrázky postupne podopĺňam. 🌞

      Odstrániť
  5. Někde ty obrázky opravdu chybí,ale nemám ani některé uložené.
    Krásnou poslední neděli adventní a pohodové svátky vánoční

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, buď to necháš tak, alebo popracuješ a obrázky doplníš. Iná možnosť zrejme nieje... Prajem príjemný adventný týždeň a krásne Vianoce! 🎄

      Odstrániť
  6. To by mně opravdu naštvalo.Tolik zbytečné práce.Držím palce,ať se podaří všechno obnovit.
    Přeji krásné předvánoční dny ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evka, budem sa snažiť a postupne to doplniť. Prajem pokojné Vianoce! 🎄

      Odstrániť
  7. Tak to je pro mě šok. Viděla jsem včera kolonku, že se na blogu pracuje - a teď už čtu celý článek. To mě fakt mrzí. I u mě asi budou postižené články, zatím o moc jich nevím. Stejně starých článků hodně mažu a jen některé dostávají milost a dám je na blog jako "retro". Obrázky v Galerii jsem si nezálohovala, budou mi chybět.
    Přeji ti, ať se ti podaří zdařilé články doplnit obrázky. I tak máš boční boxíky plné pěkných obrázků a upoutávek. Tak ať se ti daří i v době vánoční a přeji všechno dobré i do roku 2021 ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kitty, nedá sa nič robiť, stalo sa. Zrejme nejde vždy všetko tak ako si predstavujeme, napriek tomu že prenos článkov sa podaril, dnes to "hapruje". Tak to treba napraviť aby sme boli spokojní, všetko sa dá, len treba chcieť. Prajem pohodové krásne Vianoce!🎄

      Odstrániť
  8. Vieruško, to tedy koukám. Já jako jedna z mála jsem se přestěhovala jinam a tek teď půjdu hned koukat, jestli je to i u mne na bloguji.cz. Je to smutné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž bohužiaľ, zistila som že obrázky sa stratili z prenesených článkov aj na píše cz! Tam ma to ale tak moc netrápi, doplniť ich môžem kedykoľvek. Tu na blogspot to bude dosť náročné. 🥺

      Odstrániť
  9. přeji klidné vánoce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moja! Ja Ti prajem pokojné a krásne Vianoce v kruhu svojich najbližších. Nech pod stromčekom medzi darčekmi nájdete aj obrovský balík plný zdravia! 🎄💖

      Odstrániť
  10. Milá Vierko, Tvůj blog jsem letos hodně navštěvovala a myslím, že i dost tady psala. Ráda sem chodím. Chtěla bych Ti popřát co nejlepší Vánoce, jak to v současné době jde, totéž Tvé rodině, klid, pohodu a hlavně zdravíčko pod stromečkem. Hanka ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanička, veľmi ma teší, že na môj blog pravidelne chodíš už zopár rokov. Ďakujem za to!
      Rovnako sa snažím teraz navštevovať ja Tvoj blog - som moc rada, že ho už máš. Prajem Ti spokojné blogovanie bez "náserov" a samozrejme, prajem Ti pohodové sviatočné dni.🎄⛄

      Odstrániť