😉 tu sa dozvieš všetko čo len chceš 😉 teda skoro všetko 😉 ak ti tu niečo chýba, napíš mi na latryna@azet.sk 😉

16. 9. 2019

Rifle





Alebo aj texasky, levisky ...
Myslím že sa snáď nenájde nik kto by ich nenosil - či už len v mladosti alebo ich nosí aj dnes. Svoje prvé rifle som dostala ako 14-ročná a samozrejme, kupované boli za bony v Tuzexe. Koľko vtedy presne stáli, to si už vôbec nepamätám, pre mňa vtedy bolo podstatné že ich konečne mám aj ja a môžem tak "zapadnúť" týmto módnym doplnkom medzi ostatných čo ich už mali.
V 30 rokoch minulého storočia sa nohavice dostali aj do módnych časopisov. Ale prelom modré nohavice zaznamenali až v 50-tych rokoch minulého storočia, kedy sa mladá generácia takýmto štýlom obliekania snažila odlíšiť od imidžu svojich rodičov.
Dnes sa džínsy dajú bežne kúpiť - od najlacnejších až po rôzne drahé a luxusné značky. Kto ich rád nosí, môže si teda vyberať ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára